Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.com

Творчі групи

alt


План роботи
творчої групи педагогів
на  2019 – 2020 н.р., 2020-2021 н.р.
з проблеми:

«Впровадження провідних ідей педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського  в роботу з дошкільниками»

Мета: впровадження, реалізація  та  подальший  розвиток  ідей   гуманної  педагогіки В. О. Сухомлинського,  спрямованих  на  визнання  особистості  дитини  як  найвищої  цінності,  на  яку  повинні  бути  орієнтовані процеси  виховання  та  навчання;   залучення батьків до активної співпраці з духовно-морального, патріотичного виховання дітей.

Очікувані результати:

  • підвищити рівень  теоретико-практичної  підготовки педагогів щодо використання педагогічної спадщини В. Сухомлинського в роботі з дітьми дошкільного віку
  • пошук сучасних ефективних форм і методів   організації освітнього процесу для  розвитку всебічно розвиненої  особистості дошкільника;
  • використання творів В. Сухомлинського для формування духовно-моральної, мовленнєвої, художньо-естетичної компетенції дошкільників;
  • створення умов для прямих контактів дітей з природою;
  • формування уявлень про причинно-наслідкові зв’язки у природі;
  • активізація знань дітей у різних видах діяльності;
  • Систематичний  проблемний аналіз якості заходів проведених у закладі,  визначення їх необхідності.

Склад творчої групи:

Турук Н. Є.  – керівник творчої групи;

Члени творчої групи:

  1. Губеня О. М. - вихователь
  2. Ткачук Л. А.- вихователь
  3. Лютко О. І.- вихователь
  4. Мельник Н. І.- вихователь
  5. Кладько В. А. - вихователь
  6. Васильчук Л. П.- вихователь
  7. Портяник М. С.- вихователь
  8. Похожай О. І.- вихователь
  9. Аксьонова Ю І. - вихователь

10.Бєлєнкова Л. Г.- керівник музичниий

п/п

Зміст роботи

Термін

Форми роботи

Виконавці

1.

І етап

Підготовчо – організаційний

Мета: теоретичне обґрунтування проблеми, налаштування педагогів на плідну групову творчу діяльність, підвищення мотивації до обраної проблеми та психолого-педагогічна підготовка до її впровадження.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

члени творчої групи

 

Алгоритм проведення:

1. Обговорення ідеї та теми проблеми.

2. Обміркування шляхів вирішення проблеми.

3. Висловлення міркувань щодо форми представлення результату.

4. Скласти і обговорити план роботи творчої групи.

 

вересень

2019р.

 

обговорення в загальному колі

 

 

 

 

2.

ІІ етап

Діагностико – концептуальний

Мета: теоретичне обґрунтування змісту проблеми, освоєння реалізації проблемної теми дошкільного закладу; організація дослідницької та діагностичної роботи;

 

 

 

 

 

 

 

члени творчої групи

 

 

  

 

Алгоритм проведення:

1. Дослідження готовності педагогів до роботи над науково-методичною проблемою. (Анкетування)

2.  Огляд і опрацювання методичної літератури та періодичних видань з даної проблеми.

3.Організувати детальне  вивчення основних положень, ідей педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського на педгодинах

4.  Ознайомлення з досвідом роботи педагогів закладу з даної теми.

5.Підготувати та провести для вихователів консультації:

-  Розвиток особистості дитини за літературними творами В. Сухомлинського»

- Основні засади взаємодії педагога з дитиною у контексті гуманістичної педагогіки В.О.Сухомлинського

- - Використання спадщини Сухомлинського у формуванні екологічної свідомості.

6.Надавати консультативну допомогу педагогам дошкільного закладу з питань впровадження провідних ідей педагогічної спадщини В.О.Сухомлинського  в роботу з дошкільниками

 

жовтень

2019р.

 

листопад - грудень

2019р.

протягом року  

листопад 2019р. 

грудень 2019р.

березень

2020р. 

листопад 2020р. 

протягом року

 

 

анкетування

 

 

 

самостійне опрацювання літератури

консультації

 

 

   

консультації 

презентація

досвіду 

 

Турук Н. Є

 

 

 

Турук Н. Є

 

 

Мельник Н. І.

 

 

Ткачук Л.

 

Турук Н. Є

3.

ІІІ етап

Реалізація проблеми

Мета: реалізація змісту і завдань, втілення науково-методичної проблеми в практику; створення власного досвіду педагогів закладу.

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Алгоритм проведення:

1. Педагогічні читання «Моральне виховання дітей дошкільного віку за підходами В.О.Сухомлинського:

-        сутність педагогічних ідей В. О. Сухомлинського

-        морально-етична концепція  В. Сухомлинського;

-        філософія для дітей та дорослих за творами Сухомлинського.

-        В.О.Сухомлинський про духовний світ дитини

2.Перегляд відеофільму Павлиський романтик»

3.Семінар-практикум «Розвиток особистості дитини та прищеплення любові до рідної мови за допомогою творів великого педагога і письменника В. Сухомлинського».

4. Перегляд мовленнєвих занять за творами В. Сухомлинського в різних вікових групах.

5.Перегляд музичного свята у середній групі «Сни клена» за твором В. Сухомлинського.

6.Перегляд музичних занять для старших дошкільників «Звучання музики у творах Сухомлинського».

6.Перегляд занять з малювання за творами В. Сухомлинського

7.Круглий стіл: використання методичної розробки «40 стежинок формування краси людських стосунків малого українця»

8. Творча лабораторія:

- підібрати вислови В. Сухомлинського про виховання;

- підібрати серію пам’яток   для батьків;

- розробити літературний проект «Сходинки творчості В. Сухомлинського;

9. Підготувати методичні рекомендації щодо оформлення куточків книги.

10.Організовувати виставки:

- творчих дитячих робіт за творами письменника;

- фотовиставку «Творимо добро разом»

11. Провести батьківські збори «Моральне виховання дошкільників у творчості В. Сухомлинського».

12. Провести круглий стіл з батьками вихованців «Азбука моралі «10 не можна за теорією В. Сухомлинського».

13. Проведення з дошкільниками «хвилинок – милування», «хвилинок – роздумів», «хвилинок – цікавинок» за творами письменника.

14.Підготувати презентацію «Педагогічна спадщина В. О. Сухомлинського в освітньому процесі ЗДО»

15.Виставка методичної літератури з проблеми.

 

квітень-грудень 

2020р.

 

 


   

жовтень 2019

жовтень 2019р.

   

листопад

2016

жовтень 2019

березень, жовтень 2020

березень 2020

травень2019



січень 2020

лютий 2020

січень 2021

 

жовтень

2019

вересень

2020

квітень 2020

квітень 2020

  

вересень 2020

Протягом року

  

січень 2021

  

лютий 2021

 

 

виступ

 

 

 

  





колективний перегляд

 

 

 

  

круглий стіл

 

 

буклет

 

творча лабораторія

 

методичні рекомендації

  

виставка

 


батьківські збори

круглий стіл

  

презентація

 

 

педагогічна виставка

 

члени творчої групи


Турук Н. Є



 

Портяник М. С. 

 

Аксьонова Ю. І.

Губеня О.

Бєлєнкова Л. Г.

 

Бєлєнкова Л. Г.

 

Похожай О. І.

члени творчої групи

 

Мельник Н. І.

Аксьонова Ю. І.

члени творчої гр.

Васильчук 

Турук Н. Є


  

Васильчук

Похожай

Лютко О. І

МельникН 

Кладько В.

Губеня О.

Лютко О. І

Ткачук Л. 

члени творчої групи

Турук Н.Є

4.

ІV етап

Підсумок роботи над проблемою

Мета: проаналізувати з педагогами період роботи творчої групи від початку до кінця.

Надати можливість оцінити свою діяльність, зробити психологічну характеристику власного особистісного розвитку, усвідомлено відноситись до цього досвіду і самоаналізу. Відібрати для подальшої роботи ті педагогічні методи й прийоми, які дали найкращі результати.

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

  

 

члени творчої групи

 

Алгоритм проведення:

1.Підсумково – аналітична бесіда.

2.Самоаналіз роботи над проблемою кожного члена творчої групи.

3.Підведення підсумків та окреслення результатів роботи творчої групи.

4.Узагальнення досвіду роботи групи за проблемою та розробка методичних рекомендацій.

5. Оформлення звіту про роботу творчої групи.

 

 березень –травень

2021.

  

бесіда

самоаналіз

  

аналіз

методичні рекомендації

              звіт

  

Турук Н. Є

члени творчої групи





















































































































































































































































“Економічні знання – малятам”

Проблема: “Економічне виховання дітей дошкільного віку”

Мета: Проведення систематичної навчально-профілактичної роботи, спрямованої на опанування дітьми економічних знань та практичних умінь у зрозумілому для них викладі.

Вироблення єдиного педагогічного підходу з боку педагогів та батьків у сфері економічного виховання дітей дошкільного віку, зважаючи на індивідуальні особливості кожної дитини й соціальний статус кожної конкретної сім’ї.

План роботи творчої групи

Finland inotur picma