Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.com

Будемо знайомі!

alt

Практичний психолог -
Лукша Тамара Іванівна


 

Дорогою любові та добра

У чому ж сенс дитинства, якою є його функція у формуванні людини? Очевидно, секрет дитинства можна зрозуміти лише тоді, коли дитинству надавати певного особливого значення.
В.Зеньковський

Мій педагогічний стаж роботи 22 роки, з них 12 років я працюю практичним психологом в ДНЗ № 8 м.Кузнецовська. Аналізуючи та осмислюючи пройдений шлях, хочу сказати, що професія практичного психолога в ДНЗ потребує постійного самовдосконалення, творчого підходу, а ще це має бути твоє покликання душі, твоє щире бажання зрозуміти, підтримати, допомогти маленькій Людині, її батькам, педагогам. Саме спілкування, взаємодія з дошкільником, я так вважаю, робить нас трішки добрішими, щирішими, саме через цих маленьких мудреців ми з вами – щасливі.
Але … за умови, якщо уявляємо себе на їхньому місці, подивимось на світ їхніми очима, і тоді зрозуміємо, що відбувається в дитячій душі … Погодьтеся, це не просто. Це стає можливим, якщо дорослий зберіг у собі почуття любові до тієї дитини, якою був сам.
Тому, організовуючи консультаційну, діагностичну, просвітницько-профілактичну роботу з педагогами, батьками наших вихованців в ДНЗ № 8, я підкреслюю, що кожна дитина – це особливий світ, пізнати який по-справжньому може лише той, хто переймається думками, почуттями малюка, вміє оцінити його перші успіхи, поспівчувати в разі невдач, тобто, як писав Януш Корчак: «Не опуститися до дитини, а піднятися до рівня її розуміння».
Тож ДНЗ №8 у співпраці з психологічною службою цього ж закладу працюють, маючи своєрідний девіз: «Прийняти. Пізнати. Підтримати.» маленького дошкільника, починаючи зі вступу його в ясельну групу і продовжуючи психолого-педагогічний супровід в молодшому, середньому, старшому дошкільному віці та в першому класі шестирічок. Одним із пріоритетних напрямків діяльності ДНЗ № 8 є розвиток художньо-естетичних здібностей дошкільнят. Працюючи в руслі цих завдань художньо-естетичного розвитку і виховання, психологом закладу проводиться робота по розвитку і підтримці художніх, творчих здібностей дошкільнят засобами арттерапії, тобто терапії мистецтвом (казкотерапія, піскотерапія). Це зумовлено тим, що дані методи найбільше впливають на емоційну сферу дітей і на основі позитивних емоцій викликають інтерес до пізнання світу, поведінки людей, природи, спонукають до прояву інтелектуальних, естетичних почуттів, природних нахилів, а також дають змогу виявити на етапі дошкільного дитинства перші творчі прояви особистості. Це ігри-драматизації казок, малювання казок, творчі складання казки за початком, даним дорослим, створення казкових композицій на піску та складання за ними казкових розповідей. Арттерапія допомагає закладати в людині з дошкільних років універсальну здатність до творчого самовдосконалення будь-якої діяльності в майбутньому. Тому вважаю, що за методами арттерапії, їх поєднанням у комплексі – велике майбутнє.

Національна гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія

Finland inotur picma