Мета: Закріпити навички у пірнанні, ковзанні на воді,
розвивати у дітей координацію рухів, розвивати увагу, швидкість, спритність під час ігор.
Обладнання: обручі, шайби, круги для плавання, палиці.
Хід розваги
Ведуча: Діти, до нас у садок надійшов лист. Зараз я його вам зачитаю.
„Любі діти. Запрошую вас до себе у гості, у морське царство.
Морський цар – Нептун”.
Зараз ми сядемо у підводний човен і попливемо на зустріч
з Нептуном.
(Діти чіпляються один за одного та пересуваються вперед)
Ведуча: Ось ми і прийшли. Подивіться, як гарно на морському дні. Які
різноманітні тварини тут живуть. Але нас ніхто не зустрічає. Давайте покличемо морського царя.
(Діти разом з ведучою кличуть Нептуна
Вибігає Водяний, перевдягнутий Нептуном)
Водяний: Це я – морський цар; Я – Нептун. Давайте, вітайте мене.
Ведуча: А куди подівся морський цар?
Водяний: А я сказав, що ви не прийдете до нього у гості.
Ведуча: Чому ж ти так зробив?
Водяний: Мені тут дуже сумно, ніхто зі мною не грається. Але, якщо ви
зі мною пограєтеся, виконаєте мої завдання, я приведу Нептуна. Згідні?
Зараз я побачу, що ви вмієте робити, чому навчилися.
1 завдання:
Зробіть мені „медузу”
(діти плавно лягають на воду
а) на грудях;
б) на спинці.
2 завдання
Зробіть мені „зірочку”
3 завдання
на морському дні багато скарбів. Позбирайте мені їх, попірнайте за ними
Гра „Збери перлини”
(На підлозі знаходяться „перлини”, діти пірнають за ними)
4 завдання
В морях, океанах багато живуть різноманітних рибок. Вмієте ковзатися. як вони?
(Діти виконують ковзання на грудях, на спинці, ковзаються під „містком”)
5 завдання
А як рибки хвостиками махають
(Діти виконують „фонтанчик” ніжками)
Давайте пограємо в гру „Пропливіть крізь тунель”.
(Діти пропливають крізь 1-2 обручі)
Ведуча: Водяний, може вже досить. І пірнали наші діти, і ковзалися.
„Зірочку” та „Медузу” робили. Може вже покликати нам морського царя.
(Водяний починає сперечатися. Тоді ведуча разом з дітьми робить морського змія та лякають Водяного)
Водяний: Ой, не треба мене лякати. Ще останнє завдання.
Позмагайтеся зі мною, я теж вмію плавати.
(Водяний починає змагатися з дітьми, в нього нічого не виходить, він засмучується (плавання кролем, плавання з дошкою та кругом)
Ведуча: Не засмучуйся, Водяний, не хмурся. Ми ще до тебе у гості
прийдемо на навчимо тебе плавати. А зараз сідай у великий
човен, ми тебе покатаємо.
(Діти та ведуча катають водяного на великому крузі. Водяний вибігає за Нептуном. Під звуки маршу входить Нептун)
Нептун: Добрий день, діти. Я – володар всіх морів та океанів.
Повелитель всього живого у воді, охоронець нелічених скарбів на дні морському. Розповів мені Водяний, як ви гарно пірнаєте, ковзаєтеся. Але я теж хочу подивитися.