Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.com
Банер


Get the Flash Player to see this player.

time2online Joomla Extensions: Simple Video Flash Player Module


Get the Flash Player to see this player.

time2online Joomla Extensions: Simple Video Flash Player Module

Наша адреса:
Рівненська обл.,
місто Вараш,
мкр. Вараш, 15

Розпорядження голови облдержадміністрації про ліцензування освітніх закладів від 23.08.2018 №568. Річний звіт про діяльність ЗДО №8

alt





 

 

 

УКРАЇНА

РІВНЕНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

голови обласної державної адміністрації

23  серпня  2018  року                                                                                   № 568

Про ліцензування освітніх закладів

області у сфері дошкільної, початкової,

базової, повної загальної середньої освіти

 

 

 

Відповідно до Законів України «Про місцеві державні адміністрації»,  «Про освіту», «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанов Кабінету Міністрів України від 05 серпня 2015 року № 609 «Про затвердження переліку органів ліцензування та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України» (із змінами),  від  30 грудня 2015 року № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності» (із змінами):

 

1. Затвердити перелік комунальних навчальних закладів області щодо отримання ліцензій на освітню діяльність без проходження процедури ліцензування, що додається.

 

2. Управлінню освіти і науки облдержадміністрації забезпечити в установленому порядку інформування закладів освіти області про отримання ліцензій.

 

3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови обласної державної адміністрації Богатирчук-Кривко С.К.

 

 

 

Голова адміністрації                                                      О.МУЛЯРЕНКО


Перелік комунальних навчальних закладів області щодо отримання ліцензій на освітню діяльність без проходження процедури ліцензування:

 

1

2

3

4

5

6

320

8.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 11 Вараської міської ради Рівненської області

35425437

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

мікрорайон Вараш, 33

Дошкільна

280

9.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 12 Вараської міської ради        Рівненської області

 

м. Вараш

1.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 2 Вараської міської ради Рівненської області

35425419

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

мікрорайон Будівельників, 42

Дошкільна

135

2.

35452573

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

мікрорайон Вараш, 35

Дошкільна

280

10.

Вараська загальноосвітня школа               І-ІІІ ступенів № 1 Вараської міської ради Рівненської області

33351487

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

мікрорайон Будівельників, 55

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 3 Вараської міської ради  Рівненської області

35452615

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

мікрорайон Будівельників, 46

Дошкільна

190

3.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 4 Вараської міської ради Рівненської області

35425424

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

мікрорайон Будівельників, 54

Дошкільна

220

4.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 5 Вараської міської ради Рівненської області

35425403

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

мікрорайон Будівельників, 39

Дошкільна

280

5

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 6 Вараської міської ради          Рівненської області

35452589

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

мікрорайон Перемоги, 20

Дошкільна

320

6.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу № 7 Вараської міської ради Рівненської області

35425398

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

вул. Енергетиків, 33

Дошкільна

230

7.

Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 8 Вараської міської ради           Рівненської області

35452568

34400, Рівненська обл., м. Вараш,

мікрорайон Вараш, 15

Дошкільна

Початкова,

базова, повна загальна середня

1290


 

РІЧНИЙ ЗВІТ ПРО ДІЯЛЬСТЬ ЗАКЛАДУ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ №8 ЗА 2017-2018 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Заклад дошкільної освіти № 8 Вараської міської ради відкритий 15 жовтня 1987 року. Головною метою дошкільного закладу є забезпечення реалізації права на здобуття дошкільної освіти, задоволення потреб у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового і духовного розвитку. Діяльність дошкільного закладу спрямована на реалізацію основних завдань дошкільної освіти: збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров’я дітей; формування їх особистості, розвиток творчих здібностей та нахилів.

Адреса закладу дошкільної освіти № 8: 34400, м. Вараш , м-н Вараш, 15

Телефони: 2-41-13   -  директор   Мельник Л.І.,

вихователь-методист Турук Н.Є.,

практичний психолог Лукша Т.І.

2-35-95 - заступник  директора  з господарства Терещук В.П.

2-39-35– старші сестри медичні Бондаренко Г.І. , Ловин Л.П.

сестра медична Вороніна Н.І.

Режим роботи 12 годинний: з 07.00 до 19.00 години.

Вихідні дні: субота, неділя, святкові.

У  закладі функціонувало 13 вікових груп.

З них:

-    3 групи – раннього віку віку;

- 10 груп – дошкільного віку;

Списковий склад дітей  становить  290  дітей.

Групи укомплектовувались у  відповідності до віку дітей.

У  закладі функціонує  музична і фізкультурна зали, методичний кабінет, кабінет  практичного психолога , фізкабінет, медичний кабінет, плавальний басейн.

В закладі дошкільної освіти 78.25 штатних одиниць, із них педагогічного персоналу – 34 штатних одиниці.

За освітою:  вища – 27 чоловік;

не повна вища – 7 чоловік.

Всього вихователів: 26 штатних одиниць.

За результатами атестації педагоги мають такі категорії та звання:

- “спеціаліст вищої категорії” – 7 чол.,

- “спеціаліст І категорії” – 5 чол.,

- «спеціаліст ІІ категорії» - 7  чол.,

- «спеціаліст » -14 чол.,

- педагогічне звання “вихователь-методист” – 6 чол.,

- педагогічне звання «старший вихователь» - 1 чол.,

- педагогічне звання «практичний психолог-методист» - 1 чол.,

На протязі 2017 – 2018 навчального року діяльність закладу дошкільної освіти № 8 здійснювалася  відповідно до  Законів України “Про освіту”,  “Про дошкільну освіту” ,  Базового  компонента дошкільної освіти,  Концепції  Національно - патріотичного виховання   дітей  та молоді, Положення  про дошкільний навчальний  заклад, Положення про психологічну  службу системи освіти України, листа Міністерства освіти і науки України № 1-9- 322 від 13.06.2017 « Про організацію роботи в дошкільних  навчальних  закладах у 2017-2018  навчальному  році», наказів Міністерства освіти і науки України, наказів Міністерства охорони здоров’я, наказів обласного управління освіти і науки, наказів  управління освіти виконавчого комітету Вараської міської ради.

Діяльність закладу дошкільної освіти закладу регламентувалася  планом роботи на навчальний  рік та літній оздоровчий  період. Зміст освітньої роботи в  закладі у 2017-2018 навчальному році відповідав основним   концептуальним  положенням  Базового компонента  дошкільної освіти.

Реалізація Базового компонента дошкільної освіти забезпечувалася освітніми  програмами та  навчально - методичною літературою, які затверджені Міністерством освіти і науки України.  Так,  навчально-виховний процес в закладі дошкільної освіти №8 здійснювали за програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське  дошкілля»,  а також  парціальних освітніх  програм «Про себе треба знати, про себе  треба дбати», програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей віком від 3 до 6 років (автор Лохвицька Л.В.) та  «Радість творчості», програма   з художньо-естетичного  розвитку дітей  раннього та дошкільного  віку (автор Борщ Р.М., Самойлик Д.В.), з використанням сучасних виховних та освітніх  технологій:

- навчання читання дітей дошкільного віку за методикою Шелестової Л. , вихователі груп № 4-  Мороз М.С.,  Левкова М.І.,№ 5 Шимчук Н.В.,  Лютко О.І., № 9  Аврамишин Г.А., Панчук О.А., №13  Ковенько Н.А.,Чирук Л.В.;

- використання у роботі з дітьми дидактичного матеріалу з логіко-математичного розвитку «палички Кюїзенера»  вихователі   груп № 6 Васильчук Л.П., Похожай О.І., №10 Коляда А.М.. Нашутинська В.І., №12 Клець Г.В ., Речун В.В.;

- блоки Д’єниша група  №11 Громлюк Л.І.. Портяник  М.С..

- використання у роботі з музичного виховання дошкільників систему К. Орфа – керівники музичні  Бєлєнкова Л.Г.. Филонич Є.В.;

- впровадження в роботу з дітьми авторської програми «Театр фізичного виховання та оздоровлення дошкільників» М.Єфименка (інструктор з фізкультури Кисіль Т.К.), а також використовували у роботі кращі педагогічні досвіди вихователів дошкільного навчального закладу та  педагогів міста. Працюючи за програмою  «Українське  дошкілля»,  педагоги переосмислили своє ставлення до дитини, всю свою педагогічну діяльність у гуманістичному особистісно- орієнтованому контексті.

Одним із важливих завдань у системі роботи  в  закладі у  2017–2018 навчальному році було підвищення ефективності та якості методичної роботи. Методична робота з педагогічними працівниками дошкільного  закладу була  спрямована на виконання  Законів України «Про освіту», «Про дошкільну  освіту», «Про  охорону дитинства», інших чинних нормативно -  правових  актів, які забезпечують успішну реалізацію    Державних      програм  розвитку  дитини дошкільного віку та удосконалення професійної  компетентності педагогів  шляхом  упровадження  інноваційних  технологій  на  засадах особистісно зорієнтованого підходу до виховання та навчання дітей  дошкільного віку. Безпосередньою метою методичної роботи з педагогічними працівниками дошкільного закладу  був ріст рівня  педагогічної  майстерності педагогічного  колективу. Найголовнішим та істотним у методичній роботі  у цей  період було  надання   допомоги молодим педагогам  у  розвитку  їх професійної  майстерності.

Педагогічний  колектив дошкільного закладу працював над забезпеченням якісної та  доступної дошкільної  освіти, виховання здорової  та компетентної особистості, що є головним пріоритетом дошкільної освіти. Підвищенню фахової  майстерності  педагогів  сприяли  методичні  об’єднання, семінари, семінари-практикуми проведення яких було спрямоване на знаходження неординарних  шляхів удосконалення якості педагогічного  процесу, на задоволення вимог сьогодення  та запитів  батьків  на  якісну дошкільну  освіту. Про високий методичний рівень та професіоналізм педагогів дошкільного навчального закладу свідчать публікації  у фахових газетах «Дитячий садок. Фантазії вихователя»:

- Ткачук Л.А. заняття  в педагогічній пісочниці «У гості до казки «Колобок» №2 січень, 2017, «Лісова подорож маленьких ерудитів» № 9 травень, 2017.

- Герасимчук О.А. заняття «Весняна казочка» № 6 березень ,  2017р.

Якісний вплив на ріст професійної майстерності педагогів мали курси підвищення кваліфікації. На протязі навчального року курси підвищення кваліфікації   при  РОІППО   пройшли   вихователі Громлюк Л..І.,  Похожай О.І., Васильчук Л.П., Нікітіна Т.М. практичний психолог Лукша Т.І. Важливим  фактором у підвищенні майстерності педагогів є робота з фаховою  періодичною пресою та новою методичною  літературою, яка є у достатній  кількості у дошкільному закладі. Це дає можливість навчально - виховну роботу організовувати  відповідно до  сучасних  вимог.

Стимулюванню цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, росту їх  професійної майстерності сприяє атестація. На протязі року пройшли чергову та позачергову атестацію вихователі Нашутинська В.І.. Вороніна І.О., Лютко О.І., керівник музичний Филонич Є.В., практичний психолог Лукша Т.І., вихователь-методист Турук Н.Є.. Результати атестації показали, що рівень фахової майстерності педагогів  зріс.

Кількість педпрацівників, які проходили атестацію

Встановлено відповідність раніше присвоєній кваліфікаційній  категорії

Присвоєно кваліфікаційну категорію

Встановлено відповідність раніше присвоєному педзванню «старший вихователь»

Встановлено відповідність раніше присвоєному педзванню «вихователь-методист»

спеціаліст

,9 т.р.

ІІ кат.

І кат.

вища кат.

ІІ кат.

І кат.

вища кат.

6

1

-

-

2

-

3

-

1

1

Реалізуючи основні завдання, які  стояли перед колективом закладу дошкільної освіти №8 на протязі 2017-2018 навчального року, слід відмітити, що весь освітній процес був спрямований на виховання  патріотизму  у дошкільників та формування  логіко- математичної компетентності дошкільників. Річний план роботи виконувався в різних формах роботи з дітьми, педагогами, батьками був орієнтований на дитину, її самопочуття, потреби та інтереси. Освітньо - виховний процес здійснювався через різні форми роботи з дітьми: проведення занять, дидактичних ігор, сюжетно – рольових ігор, розігрування сюжетних ситуацій, читання художніх творів, пошуково-дослідницької діяльності та інше. Педагогами дошкільного закладу поновлено атрибути до сюжетно – рольових ігор у кожній віковій групі, придбано нові іграшки ляльки, машинки, дитячі візочки,  м’ячі, обручі.

Дієвим помічником у розв’язанні основних завдань, які ставив перед собою колектив були педагогічні ради, яких протягом року було 4, діяли семінар-практикум «Формування  логіко- математичної компетентності дошкільників  через використання  інноваційних  технологій»( Турук Н.Є., вихователі Коляда А.М., Шимчук Н.В., Вороніна І.О.), міський практичний семінар «Національно-патріотичне виховання  дошкільників» (вихователь – методист Турук Н.Є., вихователі Громлюк Л.І., Лютко О.І.,Шимчук Н.В.), проводився  ігровий тренінг «Використання  фольклору у роботі з дошкільниками» (вихователь-методист Турук Н.Є., вихователі Похожай О.І., Васильчук Л.П., продовжувала роботу практичний психолог Лукша Т.І. по проведенню  занять для педагогів з елементами рефлексивного тренінгу «На  шляху  до пізнання», діяв психолого-педагогічний консиліум «Нові діти в «Дивоцвіті» за результатами процесу адаптації дітей до умов дошкільного закладу (практичний психолог Лукша Т.І.), продовжувалась робота творчої групи над  проблемою «Формування у дошкільників основ національно-патріотичного виховання як важливого потенціалу  нації», працювала  Школа молодого вихователя (2 рік), робота  якої була спрямована на особистісне та професійне  зростання  педагогічних  працівників дошкільного закладу, розкриття потенційних можливостей  кожного педагога у командній  співпраці.  Вихователі продовжували роботу по створенню відповідного розвивального середовища у кожній віковій групі, подбали про те, щоб воно було доцільним, зручним та інформативним, сприяло розвиткові природної цікавості дошкільників до пізнання світу, забезпечувало умови для набуття навичок практичного життя, надавало малюкам свободу вибору, забезпечувало гармонійні відносини між вихованцями, дітьми та навколишнім світом, налаштовувало на позитивні емоції, розвивало творчі здібності дошкільнят, відповідно до їх нахилів та уподобань.

У січні місяці у  закладі було проведено конкурс «На кращий національний куточок в групі». Педагоги  усіх вікових груп взяли активну участь у ньому і  проявили неабияку свою творчу фантазію та  креативність. Переможцями конкурсу стали вихователі груп №11 Громлюк Л.І. Портяник М.С.-1 місце, групи № 5 Герус Н.В., Лютко О.І., №6 Васильчук Л.П., Похожай О.І.- 2 місце, групи   №4 Мороз М.С. Левкова М.І. , №13 Смоляк Н.А., Чирук Л.В. -3 місце.

На протязі навчального  року  у  закладі було проведено колективні перегляди інтегрованих занять у вихователів  Нашутинської В.І. «Безпека  малят», родинне свято «Хай живе у серці  кожної дитини любов  до України» вихователями   Лютко О.І., Герус Н.В., де педагоги показали свою високу  професійну майстерність у роботі з дітьми  та батьками.

Практичний психолог Лукша Т.І. у січні місяці провела   для  практичних   психологів  міста  інтерактивний семінар -  тренінг «Тренінг як засіб підвищення психологічної культури, професійного зростання педагогів ЗДО».

На базі закладу дошкільної освіти №8 було проведено роботу міського практичного семінару для вихователів дошкільних закладів міста на тему: «Національно –патріотичне виховання дошкільників»», в якому взяли активну участь вихователі Лютко О. І., Герус Н.В, які показали відкрите родинне свято на тему: «Хай живе у серці кожної дини  любов до України», де всі присутні переглянули у виконанні дітей, батьків та педагогів вірші, пісні, таночки, ігри-забави українського колориту,  вихователь-методист Турук Н.Є, вихователь Громлюк Л.І. розповіли про роботу з національно-патріотичного виховання у дошкільному закладі. Свято пройшло цікаво, весело, завзято.

У жовтні місяці заклад дошкільної освіти №8  заклад став лауреатом конкурсу та отримав  Подяку  управління освіти за участь у міському етапі Всеукраїнського конкурсу на кращий стан  фізичного виховання  в дошкільних   навчальних   закладах  міста   Вараша - (інструктори з фізкультури Кисіль Т.К.,,  Вознюк Н.А). У листопаді місяці за участь у міському конкурсі серед педагогів закладів дошкільної освіти «Арт-багаж : педагогічні знахідки» у номінації  «Інноватика» вихователь Ткачук Л.А.  зайняла 2 місце    та «Джерело творчості»  керівник  музичний   Бєлєнкова  Л.Г. зайняла 2 місце.

У листопаді місяці наш заклад брав участь в обласному  конкурсі «Кращий дошкільний навчальний заклад» серед дошкільних навчальних  закладів міської місцевості, де зайняв 2 місце.

Творчо само реалізуватися вихованцям допомагає створена у закладі система гурткової роботи. Переважна кількість дітей охоплена гуртковою роботою художньо - естетичного напрямку та фізкультурно - оздоровчого спрямування. Результативність роботи музичних керівників з розвитку  творчих здібностей  демонструвалася на  новорічних  ранках, музичних святах до 8 березня, випускних святах у дошкільному  закладі.

Потрібно відмітити, що протягом навчального року за інтересами малят інтенсивно діяли гуртки  „Радість творчості” – нетрадиційні техніки малювання – керівник Похожай О.І., Васильчук Л.П. „Русалонька” – з плавання – керівник Якимчук І.В., „Музична мозаїка” – керівник Бєлєнкова Л.Г., „Музичний дивокрай” – керівник Филонич Є.В.,    «Маленькі грації” з фізкультури – керівник Кисіль Т.К.,  «Маленькі інтелектуали» - керівник Скібчик М.М., «Веселі пальчики» - керівник  Коляда А.М., «Театр в русі»- керівник Вознюк Н.А.. «Виразне читання» - керівники Лютко О.І., Герус Н. В., «Розумники»- керівники  Панчук О.С., Аврамишин Г. А., «Ерудити» - керівник Громлюк Л.І.,  «Чомучки» -керівник Клець Г.В..

На протязі року у закладі дошкільної освіти проходили дні  здоров’я, дні відкритих дверей, проводились фізкультурні свята, музичні свята та розваги, лялькові вистави, а також організовувались виставки дитячих робіт по зображувальній діяльності на стенді «Світ очима дітей», виставки робіт гуртківців .

Вивчення стану освітньо - виховного  процесу здійснювалось  у формі комплексних (2) група № 3 – «Стан організації  освітньої роботи в групі  дітей  раннього віку з 2 до 3  років», група № 6 «Стан організації  освітньої роботи в групі дітей молодшого дошкільного віку» та тематичних (2) перевірок: «Стан логіко-математичного розвитку  дітей старшого дошкільного віку» групи № 4, 12, 13. «Стан громадянського виховання  дітей середнього дошкільного віку» групи № 5, 9,10, 11, а також оглядово-оперативного, епізодичного контролю за дотриманням  режиму дня, виконанням інструкції з охорони життя і здоров’я дітей, аналізом  захворюваності дітей, організацією і проведенням  прогулянок, режиму  провітрювання, проведенням фізкультурних занять, спортивних розваг, музичних свят, організацією харчування дошкільників, готовністю вихователів до занять, режимних моментів на протязі дня, аналізу стану навчально-виховної роботи у вихователів, а також проводилось вивчення рівня компетентності дошкільників згідно вимог програми розвитку дитини «Українське дошкілля», плануванням та проведенням роботи з дошкільниками у другу  половину  дня, веденням медичної документації, виконанням ухвали педрад, виробничих нарад, загальних зборів трудового  колективу закладу, дотриманням заходів з охорони праці та  правил  пожежної  безпеки, організацією роботи з профілактики  дитячого травматизму.  Ці види контролю забезпечували вивчення діяльності всіх педагогів, помічників вихователів, злагодженість, систематичність  роботи всього колективу дошкільного  навчального  закладу.  Результати перевірок оголошувалися  у вигляді  актів, довідок , наказів, з наступним обговоренням на педагогічних радах, педгодинах, виробничих нарадах, нарадах при завідувачу, які проводилися систематично на протязі навчального року.  На протязі 2017-2018 навчального року в  закладі було проведено 3 виробничих наради, 3 загальних батьківських зборів, а також був проведений  психолого-медико-педагогічний консиліум за результатами процесу адаптації дітей раннього віку до умов  закладу дошкільної освіти.

Одним з найважливіших питань, що стоїть на контролі постійно є харчування дітей у  закладі. Харчування  дітей  трьох разове : сніданок, обід , вечеря та після сну – молоко.

Організація харчування дітей в  закладі  здійснювалася у  відповідності  до Інструкції з організації  харчування  дітей  у дошкільному  навчальному  закладі затвердженої спільним наказом Міністерства освіти і науки  України та Міністерства охорони здоров’я України від 17.04.2006 року № 298-227 .

Систематично здійснювався контроль за організацією правильного харчування дошкільників, забезпеченню асортименту продуктів відповідно до перспективного меню, закладкою продуктів харчування, технологією та якістю приготування страв, організацією харчування дітей на групах, згідно встановлених норм харчування. Щоденно разом з старшими сестрами медичними, шеф-кухарем, комірником відпрацьовувалось меню, робився аналіз харчування на фізіологічну повноцінність при складанні меню-розкладки, кожні 10 днів проводився аналіз накопичувальних відомостей виконання норм харчування на одну дитину в день. За результатами аналізу харчування видавалися накази «Про організацію харчування дітей в ДНЗ в 2017-2018 навчальному  році», «Про контроль  за якістю продуктів харчування дітей», «Про стан харчування дітей у ДНЗ у 2017 році» і т.д., а також слухалось це питання на виробничих нарадах, нарадах при директору дошкільного закладу.

Згідно з «Базовим компонентом дошкільної освіти» життєво компетентною можна вважати лише таку дитину, яка має не тільки відповідно віку знання, уміння й навички, але й усвідомлює їх сенс, прагне реально їх використати, радіє здобутому результату. Саме тому основним завдання діяльності психологічної служби у 2017-2018 навчальному році було формування основ життєвої компетентності, шкільної зрілості дошкільнят, сприяння профілактиці дезадаптації дітей раннього віку та шестирічних першокласників.

Одним із основних щорічних завдань психодіагностичної роботи практичного психолога в  закладі є проведення діагностики готовності дітей старших груп до навчання в школі. Показники шкільної зрілості шестирічної дитини свідчать про її готовність вступити до школи, а також визначають рівень її загального психофізіологічного  розвитку. Так в 2017-2018 навчальному році за даними психологічного обстеження із  66 дітей  старших груп № 4, 12, 13 готові до шкільного навчання  58 дітей , умовно  готові – 4 дитини, не готові – 4.

Одним із головних завдань  закладу дошкільної освіти є збереження та зміцнення фізичного та психічного здоров’я дітей. Тому на протязі року педагогічний та медичний персонал дошкільного  навчального  закладу докладали максимум зусиль, щоб навчити своїх вихованців змалку дбати про своє здоров’я, займатися фізкультурою, оздоровчими та загартовуючими процедурами. Постійно сестрою медичною Вороніною Н.І. проводилася лікувально-профілактична робота спрямована  на зміцнення  здоров’я дошкільників: вітамінотерапія, аромотерапія, полоскання горла настоями трав, квіток ромашки, календули, шалфею. Для підвищення імунітету у дітей, в сік капали настій елеутерококу, ехінацеї за призначенням лікаря дітям проводились фізіотерапевтичні процедури: трав’яні інгаляції, КУФ носа, горла, електрофорез. Особлива увага зверталась на аналіз захворюваності дошкільників, щомісячно виносилось обговорення цього питання на педгодинах, виробничих нарадах та батьківських зборах. Разом з педагогічним  колективом та медичним персоналом  закладу розроблялися заходи з покращення роботи персоналу щодо збереження та зміцнення здоров’я дошкільників. Порівняльний аналіз захворюваності говорить про те, що захворюваність дітей зменшилась на 2,0 дітоднів  (2016 – 10.0 дітодні, 2017 – 8.0 дітодні). Поглиблений огляд дітей вузькими спеціалістами говорить про те, що  значно зменшилась захворюваність у дітей вітряною віспою,ангіною . Зменшилась кількість  захворюваності шкіри, неврологічних  захворювань, захворювань  крові, зовсім відсутні епідпаротити, вірусні гепатити,пневмонії,

Роки

Чисельність дітей на кінець року

Середньорічна чисельність дітей

Число днів, які проведені у групах з дітьми

Число днів, пропущених дітьми, всього

Число днів, пропущених дітьми через хворобу

Кількість пропусків по хворобі в днях на одну дитину

2015

303

302

39064

36 274

2 573

8,5

2016

300

298

33 141

41 537

2910

10.0

2017

293

293

32 309

49 427

2450

8.0

Підводячи підсумок роботи колективу  закладу дошкільної освіти у 2017-2018 навчальному році, можна стверджувати, що робота велася чітко і цілеспрямовано, але поряд з позитивним у навчально-виховній роботі залишається ряд проблем, над якими потрібно працювати, зокрема, аналіз  роботи   показує те, що більшої  уваги  потребує  виховання у дітей дбайливого  ставлення до природи, захоплення красою довкілля, бажання оберігати  і любити  природу рідного краю, формування основ екологічної  культури дошкільників.

 

Зміст життя дітей у закладі дошкільної  освіти стає корисним і різностороннім тільки тоді, коли ігри у всій своїй багатогранності знаходять у ньому своє місце. Дитяче життя  в іграх не може правильно розвиватися, якщо  воно буде віддане на розсуд  самих дітей. Спостерігаючи   за  ігровою діяльністю дітей у кожній віковій групі, прийшли до висновку, що  вихователями  недостатньо  надавалось уваги  колективним іграм, де діти  об’єднувались спільними інтересами та взаємними симпатіями, інколи до ігор  залучались діти  зовсім не зацікавлені сюжетом майбутньої  гри .

Отже, підсумовуючи усе вище викладене, відмічаю, що роботу колективу  закладу дошкільної освіти № 8 за 2017-2018 навчальний рік можна оцінити, як задовільну. Тому, виходячи із завдань визначених директивними документами Міністерства освіти і науки України та аналізуючи освітньо-виховну роботу за минулий навчальний рік, педагогічний колектив закладу дошкільної освіти №8 ставить перед собою завдання на новий 2018-2019 навчальний рік :

1. Формування основ життєвої компетентності дошкільнят  через  ігрову  діяльність – провідну діяльність дошкільників.

2. Формування  основ екологічної  культури  дошкільників  під час  ознайомлення  з природою  рідного краю.

Національна  самосвідомість й гідність,  дбайливе  ставлення  до  державної  та  рідної  мов, рідної природи,  історії, культури й традицій  свого  роду, народу і держави, любов  до  малої  батьківщини, інтерес  до міжнаціонального спілкування  та  інші  основи формуються за допомогою  цілеспрямованого  педагогічного  впливу  на  дитину  в умовах  дошкільного  закладу  одночасно з повсякденним  впливом  батьків, усієї  родини,  сімейного  укладу, ставлень  один  до  одного в родині, серед  інших   найближчих  для  дитини  дорослих  у  діяльності  та  на  фоні  суспільних  подій.

Ключовими пріоритетами  змістового  наповнення  освітнього процесу у новому  навчальному  році є національно-патріотичне виховання  дошкільників. І важливим є пробудити в дитячих серцях любов до рідної країни з її багатою та різноманітною природою, формування у  дітей пізнавального інтересу до природи рідного краю. Запорукою  успішної реалізації  на  практиці  завдань національно  патріотичного  виховання  дітей  дошкільного віку  у дошкільному  закладі є організація  розвивального  середовища, належне  програмно-методичне  забезпечення  освітнього  процесу, інтегрування  в освітньому процесі  різних форм  роботи  з дітьми, методів та  засобів  педагогічного впливу.

Науково – методична проблема

«Національно-патріотичне виховання дошкільників на основі ознайомлення з природою рідного краю»

 

 

 


 

 

 

 



 


 

 

 



 

 






 

 












 













 





 



























Фотовернісаж

Національна гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія

Finland inotur picma