Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.com

Дошкільний навчальний заклад «Дивоцвіт»

alt

Доршкільний навчальний заклад (ясла-садок) №8 відкритий 15 жовтня 1987 року.

 В дошкільному  закладі функціонують басейн, музична і спортивна зали, кімната психологічного розвантаження та методичний кабінет. Діти мають змогу відвідувати кабінет фізіотерапевтичних процедур. Про здоров’я, навчання та виховання дітей піклуються: завідувач ДНЗ – Мельник Людмила Іванівна, вихователь-методист – Турук Наталія Євгенівна, практичний психолог – Лукша Тамара Іванівна, старші медсестри – Бондаренко Галина Іванівна, Ловин Любов Петрівна. Їм надають посильну допомогу: заступник завідувача з господарства – Терещук Валентина Петрівна, діловод – Татарська Оксана Олексіївна, шеф-кухар – Тітечко Надія Харитонівна, каштелян – Котович Надія Іванівна та дружний колектив у складі 78 чоловік.

У ДНЗ №8 працюють 34 педагоги. З них: 28 -  з вищою освітою та 5 – з неповною вищою освітою 1 - з базовою вищою освітою. Працюючи відповідно із завданнями річного плану, педагоги колективу успішно впроваджують нові педагогічні системи і технології, що спрямовують на максимальне раннє виявлення й розвиток здібностей у дітей. Так у дошкільному закладі працюють групи по навчанню дітей читати за методиками М.Зайцева, Л. Шелестової, використовують у роботі з логіко-математичного розвитку дітей дидактичний матеріал: палички К'юзенера, блоки Д'єнеша, методику М. Єфименка по фізичному вихованню, методику К. Орфа по музичному вихованню дітей. Освітньо-виховний процес педагоги прагнуть проводити у цікавій нетрадиційній формі, враховуючи особистісно-орієнтований підхід до кожної дитини.

Василь Сухомлинський свого часу писав: „Дитина має жити у світі фантазії, музики, барв, казок, творчості.” Тож згідно з цим своєрідним заповітом педагогічний колектив ДНЗ № 8 пріоритетну увагу приділяє організації специфічних видів дитячої діяльності: грі, образотворчій, театралізованій, конструктивній, музичній, що сприяють усебічному розвиткові малюків, сповнюють їхнє життя цікавим змістом.

У нашому дошкільному закладі вся освітньо-виховна робота проводиться на тлі художньо-естетичного виховання. Тільки-но переступивши поріг дошкільного закладу, вихованець відразу потрапляє у мікросвіт, що сприяє розвиткові його естетичного смаку, гарні інтер’єри, виставки картин, зроблених власноруч педагогами, дитячих робіт з різноманітних матеріалів – паперу, пластиліну, ниток, засушених трав, квітів, дитячих малюнків, виконаних різними техніками малювання. Затишок, комфорт, доброзичлива атмосфера налаштовують наших вихованців на мажорний творчий лад.

Зрозуміло, успіх у розвитку творчих здібностей дошкільнят залежить, насамперед, від професійної підготовки педагогів, їхніх особистих якостей. Тож на допомогу вихователям у методичному кабінеті систематизовано літературу з художньо - естетичного виховання дітей, зібрано конспекти занять, сценаріїв, ранків, вистав, розваг. Одна із форм методичної роботи – допомога керівникам гуртків у перспективному плануванні. З усіма педагогами вихователь-методист Турук Наталія Євгенівна проводить індивідуальні консультації при підготовці до занять, режимних моментів, свят, розваг.

Ми постійно підкреслюємо: кожна дитина – це особливий світ, пізнати який по-справжньому може лише той, хто переймається думками й почуттями малюка, вміє оцінити його перші успіхи, поспівчувати в разі невдач, тобто, як писав Януш Корчак: „Не опуститися до дитини, а піднятися до рівня її розуміння”.

Доброю традицією в дошкільному закладі стала організація різноманітних творчих виставок: наочних посібників та ігрового матеріалу, виготовлених нашими вихователями, проведення конкурсів на краще оформлення груп, кабінетів. Крім того, в групах оформлені художні виставки, де представлені різні зразки творчості вихователів, дітей та їхніх батьків “Наші досягнення”. У дошкільному закладі постійно діє гурток з художньо- естетичного розвитку дошкільників “Радість творчості” (керівник Похожай О. І., Васильчук Л. П.), де заняття з дітьми проходять із застосуванням різноманітних нестандартних технік малювання. Авторські роботи дітей систематично вивішуємо на стенді “Світ очима дітей”. Крім того, у дошкільному закладі постійно діють гуртки з художньої праці “Маленькі умільці” (керівник Мельник Н. І.), “Дивовижні фантазії” (керівник Герасимчук О. А.) та фольклорно - театралізованої діяльності “Музична мозаїка” (керівник Бєлєнкова Л. Г.), «Калинонька» (керівник Филонич Є. В.). У своїх роботах дошкільнята проявляють свою фантазію, творчість, артистизм та театральні здібності.

На протязі року у дошкільному закладі проводяться фізкультурні заняття, спортивні свята, розваги, заняття у плавальному басейні, діють гуртки „Маленькі грації” (керівник –інструктор з фізкультури Кисіль Тетяна Кузьмівна) та гурток „Русалонька” (керівник – інструктор фізкультури з плавання Якимчук Ірина Василівна), які дуже люблять відвідувати діти. Тут діти удосконалюють навички та уміння спортивних танцювальних рухів, закріплюють навички плавання. Щорічно, у травні місяці у дошкільному закладі проводимо звіти гуртківців, де маємо можливість побачити результати творчих досягнень наших вихованців.

Ми розуміємо, що естетичне виховання має здійснюватися не стільки системою спеціальних заходів, скільки загальною організацією життя дошкільного закладу та групи зокрема, тому кожну зустріч з дітьми стараємось зробити емоційно насиченою, захоплюючою, наповненою різними видами діяльності дітей, увагою з боку педагогів до кожної дитини.

Вже стало традицією щорічно у дошкільному закладі проводити фестивалі музичних та фізкультурних занять, дні творчості під час яких педагоги показують свою професійну майстерність а діти навчаються творити, розуміти прекрасне, самостійно створювати цікаві, оригінальні образи.

З упевненістю можу сказати, що кожна дитина народжується з природними творчими задатками, але творчими виростають тільки ті, умови виховання яких дозволяли розвинути ці здібності своєчасно. Звичайно, не всі наші діти стануть художниками, скульпторами, народними майстрами. Але на який би шлях в подальшому своєму розвитку не стали наші діти, головне, що визначений напрямок їх художньо-естетичного розвитку, формує творчу особистість, яка розуміє красу довкілля, вміє захоплюватися красивими об’єктами, мислити та діяти сміливо і творчо, а це так необхідно у подальшому становленні особистості.

Національна гаряча лінія

Національна дитяча гаряча лінія

Finland inotur picma