Joomla Templates and Joomla Extensions by ZooTemplate.com

Семінари-практикуми - ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ

Головна статті
Семінари-практикуми
«У світі прекрасного»
ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ
ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ДІТЬМИ МОЛОДШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (4-Й Р. Ж.)
ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ДІТЬМИ СЕРЕДНЬОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (5-Й Р.Ж.)
ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ДІТЬМИ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ (6-Й Р. Ж.)
Музична казка - опера
КОНСПЕКТ ІНТЕГРОВАНОГО ЗАНЯТТЯ
«Трудове виховання дошкільників»
«Зміцнення здоров’я дитини»
“Моральне виховання дошкільників”
Всі сторінки

ТЕАТРАЛІЗОВАНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ДІТЬМИ РАННЬОГО ВІКУ

Мета: створити умови для проведення ігор за змістом; дібрати зрозумілий і цікавий для дітей зміст пісень, коротких за текстом та легких для промовляння; мелодія має скла¬датись із повторюваних легких і коротких фраз, викликати в дошкільнят цікавість до музичних творів, бажання їх слухати, розу¬міти настрій та образний зміст музики і пі¬сень; виховувати співчуття, уміння активно допомагати у скрутних обставинах; навчати діяти спільно, узгоджено, вслухатись у слова й музику; в ігровому спілкуванні виховувати доброзичливість, дружні стосунки, взаємо¬допомогу; навчитись різних способів спілку¬вання: запитувати й відповідати, жартувати, тішитись і милуватись іграшками, рухами пе¬редавати особливості персонажів; мімікою, жестами, рухами, інтонацією виражати ці по¬чуття; виховувати ніжність, дбайливість, від¬чуття спокою, турботи.

Показники засвоєння програмових ви¬мог:

• виконують відповідні рухи, застосовують міміку, жести;

• уміють співпереживати, співчувати, пере¬давати своє ставлення до героїв вистав;

• уміють грати у взаємозв'язку з іншими ді¬йовими персонажами.

 



Finland inotur picma